četvrtak, 9. prosinca 2010.

Nema teorije zavjere - opet o Wikileaks

Čitam kako su Julianu Assangeu smjestile dvije ljevičarke spiku sa silovanjem i sve mi izgleda plauzibilno (ovdje i na engleskom). Po meni nema tu nikakve teorije zavjere, da mu je smjestila ova ili ona vlada, tajna služba, itd... Vjerujem da su mu ljubomorne žene složile sranje, onako, čisto da skuži koliko je "zajebo."
Najžešći mi je komentar na Indexu ovaj:
Ima jedna stara narodna: "Tko s djecom liježe, budi se popišan." To su sve ljevičarska dječja posla. Tko je pametan, taj se ne drpa s feministicama. Njima svašta može pasti na pamet nakon što im je već palo da bi htjele imati i ženska i muška prava bez i jednih i drugih obaveza. A taj Assange tu glumi neku facu otkrivajući tajne vlada zapadnih liberalnih demokracija pa onda temeljem toga zavodi nezrele ljevičarke. Jako je baš hrabar. Kad je već tolika faca što ne proba isto izvesti na Bliskom Istoku gdje obavještajci sada umiru od smijeha listajući sa zanimanjem što im je zapadni izdajnik ponudio na pladnju i gledajući vijesti u kojima upravo oni koje najviše mrze (ljevičari iz liberalnih demokracija) brane pravo tog izdajnika da im i dalje servira takvo štivo. Tragikomično.
Tip malo brije, ali vjerujem da je tu negdje na tragu. A dvije aktivistice su kao i svi ostali ljudi, imaju iste emocije. Nema tu nikakvih umiješanih službi po mom mišljenju.
BTW, zanimljivo mi je kod teoretičara zavjere i nekih kvaziljevičara oduševljenje s tom wikileaks tresla-se-brda-rodio-se-miš spikom. Naime, uvijek trube kako je sve ultrakontrolirano, sve nas prate gušteri, ove-one organizacije, plasiraju nam informacije, kontroliraju nas medijima, ali, kad iz takve mašinerije izađu ovi dokumenti uopće im nije sumnjivo. Kao, "kako je to super", "ah, vidi, procurilo im je", bla bla bla. Zašto ne pomisle da ih "Tajna svjetska vlada"/ "Oni" podmeće/u? Uvijek neka shizofrenija u takvim spikama. Trebali bi se odlučiti je li društvo ultrakontrolirano ili je sustav malo kompleksniji i da informacije cure (nikako da im procure o rušenju tornjeva). Trebali bi se svi malo voditi onom Saganovom "Extraordinary claims require extraordinary proof" ili Ockhamovom britvom...

4 komentara:

  1. Ja mislim da im je gušter podmetnuo defektni kondom.

    OdgovoriIzbriši
  2. ili su ženskice smislile da je ASSange još jedan od superbogatih komjuterskih generacija-X majstora pa ajmo iskamčiti kakvu paru. ovo kaj si napisao: kako to da su iscurili ti superpovjerljivi podaci pr. kaj misle američki diplomati o berluskoniju sanaderu ili sarkoziju. to je superpovjerljivo za ekipu na razijni 24sata, redkarpeta i indekshaera

    OdgovoriIzbriši
  3. NAJBOLJA ONLINE LJUBAVNA SPELL CASTERA DOBITI SVOJ EX LJUBAV, MUŠKARAC, ŽENU, DJEVOJČICU ILI BOYFRIEND BACK. ADD HIM UP ON WHATSAPP: +2349083639501
     -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com
    Pozdrav svima Am Christian Hofman, ja sam iz SAD-a. Radim za Apache Corporations international, upoznao sam Baba Nosu na svom putovanju u Afriku, otišao tamo na ugovor Pregovori i izgubio sam u drugoj kompaniji, bio sam razoren i slomljen, a prije samo nekoliko mjeseci bio sam razveden, moja žena je otišla sa mojom decom i ovaj posao je bio moj put do dobrog života i vraćanja moje porodice. Nakon moje konsultacije sa Baba Nosa, izveo je čaroliju za mene i ja sam dobio ugovor i nekoliko mjeseci kasnije moja supruga i djeca su mi se vratili i sve sam to dugovao Baba Nosa duhovnoj čaroliji i moćima. Ja sam svjedok baba Nose, duhovnog oca mnogih velikih ljudi. za bilo koji od vaših duhovnih problema i to će biti riješeno. On može da vas učini bogatim bez rituala krvi, vratite svog bivšeg muškarca, bivšu suprugu, bivšeg prijatelja ili devojku samo ako možete da pišete ili WhatsApp na +2349083639501
    ako imate problema sa sljedećim?;
    (1) Ako želite svog bivšeg povratnika.
    (2) ako uvijek imate loše snove ili seks u snu.
    (3) Želite da budete unaprijeđeni u svojoj kancelariji.
    (4) Ako vam je potrebna moć da dobijete sudski predmet
    (5) Bilo koji oblik čarolije
    (7) Čarolija komandnog tona
    (8) Zaštitni prsten
    (9) Prsten za uspjeh u putovanju
    (10) Duhovna moć za Božje ljude
    (11) Vežite svog muža / ženu zauvijek sama
    (12) Želite da žene / muškarci trče za vama. (13) Ako želite dijete.
    (14) Želite da budete bogati bez krvnih obreda. (15) Ako vam je potrebna finansijska pomoć.
    (16) Biljna nega
    (17) Ako ne možete da zadovoljite seksualnu želju svoje žene. zbog loše erekcije.
    (18) Ako imate HIV bolest i moć da izlečite probleme s rakom, nazovite Baba Nosa na +2349083639501
    TRADICIONALNA MEDICINA Herbal Home & Native Doctors. Adresa ureda br. 20, slonova kost, Ife Osun stanje ... k

    OdgovoriIzbriši

Pratitelji

Arhiva bloga