ponedjeljak, 8. listopada 2018.

"Fake" propaganda za "fake" ljude

Vjerojatno uskoro nitko više neće moći biti siguran što je istina a što je laž. Prije nekih pola godine napisao sam post vezan za ekipu koja je nastala na "pušenju" dirigiranih feedova, a da se istovremeno počinju osjećati racionalnima i kužiteljima fake newsa (kako sam ja lurkao njih oni su lurkali mene pa su me promptno tad izbrisali  iz njihove grupe. Sad mi samo svako toliko netko prenese idiotarije). Nedavno se tako ta desna ekipa počela zgražavati na "feministički aktivizam" gdje kao "ekstremne feministkinje" (još ih zovu "naci feministkinje") napadaju muške u podzemnoj željeznici u Sakt Petersburgu koji rade manspreading, odnosno, šire noge dok sjede na tipično muški način. Uglavnom, video je fake, no ta činjenica uopće neće stopirati širenje dirigiranih ekstremno desnih ideja.
Znao sam da je nešto jako čudno u tom videu čim ga je ekipa počela širiti društvenim mrežama, i stvarno je. Sad vjerojatno pušem i u jogurt.

Nema komentara:

Objavi komentar

Pratitelji

Arhiva bloga