ponedjeljak, 8. studenoga 2010.

Ove sam godine bacio najmanje 200 HRK

Kad je bio potres na Haitiju nisam zvao one 060 telefone za donirati nekih 6 i nešto kn nego sam odmah uplatio Crvenom križu 100 kn, ipak oni imaju neki kredibilitet, mislio sam. Kasnije se dogodio potres u Čileu, opet sam preskočio one telefone i opet uplatio 100 kn Crvenom križu. Mislim da je još nešto bilo, no ne sjećam se.
Od sad na dalje mislim da neću više uplaćivati pare na Crveni križ. Zašto? Zato je onda oni daju pomoć onima koji imaju plaću veću od moje, a ne daju u drugim situacijama kad radnici ne primaju plaće (ni tad se ne bi slagao, jer njihov posao nije pomaganje radnicima bez plaće).
Vjerojatno ću ja sad ispast negativan, no osim što gore navedena praksa rasturava same temelje Crvenog križa oslabljuje i sindikalnu borbu. Tako isto i plaćeno vrijeme u štrajku rasturava sindikalnu borbu i smanjuje legitimitet štrajka. Plaćen štrajk nema snagu kao kad ljudi idu u štrajk znajući da neće primiti plaću. Neke stvari sam vidio u živo, stažirao sam u CGIL (Bolzano) i vidio sam pregovore na licu mjesta u tvornicama, itd...

Broj komentara: 9:

  1. Ajmo ovako, kod nas je još uvijek prisutan socijalistički način razmišljanja gdje su svi zbrinuti i gdje svima mora biti dobro. U pravu si, neki od njih imaju poprilične plaće za naše uvjete (čak gledano globalno-svi su u k.), dobre uvjete rada ali iz nekog razloga ipak ne vide kako je drugima. Ili još bolje, žao im je ako je susjedu crkla krava, ipak se to na žalost dešava, ali ako je njihova dobila samo prehladu onda je to katastrofa.
    Btw, 140 zaposlenih na tiražu od nešto preko 13 000 primjeraka?

    Ja ne vidim da će išta postići, ni štrajkom, ni ovim koncertom. Nema smisla.

    OdgovoriIzbriši
  2. 6000 primjeraka. Bili bi na konju da prodaju 13k primjeraka. Imali su 18k nekad.

    OdgovoriIzbriši
  3. aqua, najbolje je da tebe pitaju smiju li štrajkati i organizirati koncert.

    OdgovoriIzbriši
  4. Samo kažem da je neke stvari nerealno tražiti. Ukoliko nema dovoljno isplativosti, treba napraviti rezove. Divan je taj socio-duh ali je neprovediv.
    Biti će i večeras fantastičnih parola podrške, ljutnje i gorčine, ali onda smo mogli ostati u bivšem sistemu, da smo to toliko željeli. Očito nismo, stoga se određene stvari trebaju prihvatiti. U ovoj zemlji se dešavaju puno veće nepravde ali za njih nitko ne pjeva i ne svira.

    A sa druge strane, ne mogu jedni biti "ravnopravniji" od drugih. List je trenutno, s ovolikim troškovima, neisplativ i to je bottom line.

    Je R u pravu si, ono je spešl edišn petkom, izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  5. ja mislim da svatko ima pravo izraziti svoje mišljenje i tražiti svoja prava za razliku od prošlog sistema.

    OdgovoriIzbriši
  6. @ivo: Naravno da ima. Jedino mene ova riječ "pravo" malo zbunjuje. Kao prvo svatko ima pravo na mišljenje, ali činjenicom što su ih cenzirurali ne znači da im netko ukida pravo na slobodu govora. Mogli su (kao što je Edgar rekao) slobodno otvoriti blog i pisati što ih je volja. Ali nisu -- "cenzura" je postala problem tek kad je tvrtka ostala u problemima. Što da nije došlo do smanjenja tiraže? Bi li se onda netko bunio da ga cenzuriraju?

    Koje je točno pravo njima ukinuto? "Pravo na posao" ukoliko ga izgube? Međutim "pravo na posao" nije ekvivalentno garantiranom poslu ili obećanju da ga neće izgubiti ukoliko tvrtka ostane u problemima. To pravo nije ništa drugo nego pravo na ravnopravan pristup tržištu rada, a to oni imaju kao i bilo tko drugi...

    Mislim, meni je žao što će možda izgubiti posao. Većinom su to sasvim OK, obrazovani i pismeni ljudi (neke i poznajem). Međutim, jebiga, firma je u problemima. Tim problemima jest kumovala politika, ali kad se to počelo dešavati -- nitko nije štrajkao.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ivo da ne zvuči previše nostalgičarski, ja ne znam nikoga tko u ni u prošlom sistemu nije mogao reći što misli. (tek sada je sr...e jerbo probaj nešto nekom reći uz ovu stopu kriminala, trigger happy odvjetnika, a da ne pričamo o onim gnjusevima iz crkve kojima je svako prozivanje HDZ kadra divljački poziv na linč)
    Pazi, ima dobrih ljudi u GI ali mi pričamo o jednostavnoj činjenici da to je to tvrtka koja je u financijskim problemima. I uopće više nije bitno čime se bavi dotična tvrtka, na tržištu je kao i sve ostale. I to nije samo slučaj s njima, pogledaj što je NY Times morao napraviti da ne bi potonuli.
    Vrijeme je za buđenje, samo to.

    OdgovoriIzbriši
  8. to me podsjeca malo na spiku od prije 2 godine, studenski "strajkovi" na akademiji. Nasli se na plenumu, pitanje kako cemo dalje. Svi su predlagali neka srednja rijesenja ( nek se odrzava nastava i ispiti, mi cemo fol strajkati). Dekan je popizdio i rekao, jebote ljudi, ili cete strajkati, obustaviti nastavu i zabarikadirati se na akademiji,traziti svoja prava, ako necete, necete, nema sredine. Naravno vecina studenata je u "njonji" stajlu nesto nasrala o ubitacnoj vaznosti ispita koje moraju dati u tom roku, diplomskima i pizdama materinama. Naravno, plenum se raspao i nikom nista.

    OdgovoriIzbriši
  9. NAJBOLJA ONLINE LJUBAVNA SPELL CASTERA DOBITI SVOJ EX LJUBAV, MUŠKARAC, ŽENU, DJEVOJČICU ILI BOYFRIEND BACK. ADD HIM UP ON WHATSAPP: +2349083639501
     -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com
    Pozdrav svima Am Christian Hofman, ja sam iz SAD-a. Radim za Apache Corporations international, upoznao sam Baba Nosu na svom putovanju u Afriku, otišao tamo na ugovor Pregovori i izgubio sam u drugoj kompaniji, bio sam razoren i slomljen, a prije samo nekoliko mjeseci bio sam razveden, moja žena je otišla sa mojom decom i ovaj posao je bio moj put do dobrog života i vraćanja moje porodice. Nakon moje konsultacije sa Baba Nosa, izveo je čaroliju za mene i ja sam dobio ugovor i nekoliko mjeseci kasnije moja supruga i djeca su mi se vratili i sve sam to dugovao Baba Nosa duhovnoj čaroliji i moćima. Ja sam svjedok baba Nose, duhovnog oca mnogih velikih ljudi. za bilo koji od vaših duhovnih problema i to će biti riješeno. On može da vas učini bogatim bez rituala krvi, vratite svog bivšeg muškarca, bivšu suprugu, bivšeg prijatelja ili devojku samo ako možete da pišete ili WhatsApp na +2349083639501
    ako imate problema sa sljedećim?;
    (1) Ako želite svog bivšeg povratnika.
    (2) ako uvijek imate loše snove ili seks u snu.
    (3) Želite da budete unaprijeđeni u svojoj kancelariji.
    (4) Ako vam je potrebna moć da dobijete sudski predmet
    (5) Bilo koji oblik čarolije
    (7) Čarolija komandnog tona
    (8) Zaštitni prsten
    (9) Prsten za uspjeh u putovanju
    (10) Duhovna moć za Božje ljude
    (11) Vežite svog muža / ženu zauvijek sama
    (12) Želite da žene / muškarci trče za vama. (13) Ako želite dijete.
    (14) Želite da budete bogati bez krvnih obreda. (15) Ako vam je potrebna finansijska pomoć.
    (16) Biljna nega
    (17) Ako ne možete da zadovoljite seksualnu želju svoje žene. zbog loše erekcije.
    (18) Ako imate HIV bolest i moć da izlečite probleme s rakom, nazovite Baba Nosa na +2349083639501
    TRADICIONALNA MEDICINA Herbal Home & Native Doctors. Adresa ureda br. 20, slonova kost, Ife Osun stanje ... k

    OdgovoriIzbriši

Pratitelji

Arhiva bloga