utorak, 15. siječnja 2013.

Kad te ideolozi napuste

Prošlog se je petka ubio mladi hacker i aktivist Aaron Swartz. Tip je stvarno svašta napravio u jako ranoj dobi i u malo vremena (pogledajte linkove), ali nešto ga je mučilo i navelo na taj čin. Ljudi imaju različite hipoteze, a ona najraširenija je da je njegovo samoubojstvo vezano za sudski proces vezan za skidanje članaka iz JSTOR arhiva na MIT-u (optužbe su odbačene najon samoubojstva - evo jednog dokumenta tužiteljice).
Moguće je da se radi i o teškom slučaju depresije, možda je njegova samokritičnost bila simptom (jer valjda bi svi trebali biti veseli samodopadni debili), ali ja mislim da se više radi o osjećaju napuštenosti. Prošle je godine tražio pomoć, a neki ljudi mu baš nisu izlazili u susret. Vjerujem da mu se dogodilo ono što se događa onima koji povjeruju u razna ljevičarska "aktivistička" blebetanja - npr., onakvima prisutnima na Petom danu - djeluješ u skladu s ideologijom, a onda shvatiš da si sam/a, da ta ekipa i ne postoji izvan medijskog i konferencijskog prostora. Lijepo je jedan komentator primijetio na ovom članku:
Libertarian circles have been all over the Swartz case from the beginning. The thing I find sad is that Aaron did not look there for support. The trendy left egged him on and didn't back him up.
 Mislim da se družio s krivom ekipom, ali to je samo moja spekulacija bazirana na nekim mojim iskustvima. Uz to, ovih sam dana čuo kako se usred krize pomalo raspadaju dva sindikata čiji su osnivači i članovi mislili da će napraviti razliku.

Nema komentara:

Objavi komentar

Pratitelji

Arhiva bloga