srijeda, 24. kolovoza 2011.

Like Three Little Fonzies

Vidio sam neki dan u Glasu Istre da je udruga Franak napravila neuspješan prosvjed ispred OTP banke u Puli. Skupilo se troje osoba i to je bilo to. Možda je problem u lošem informiranju javnosti o prosvjedu, no ja mislim da je problem u "coolnessu" cijele priče. Naime, pretpostavljam, čisto špekuliram, da dobar dio onih koji su dizali kredite su to radili da budu cool, da ne budu pizdohrani, da ne budu na razini svojih mogućnosti, itd... Tako da je onda da je apsurdno očekivati od tih ljudi priznavanje poraza. Neki koje ja znam i dalje troše kao i prije. Kad kažem troše mislim na luksuz, odnosno, na stvari koje nisu striktno nužne za život i osnovnu ugodu u životu (mislim na teratane, nogač, vozila, putovanja, koncerte), no oni nisu uzorak. Vjerujem da će većina izići iz društva na način da će prestati trošiti, a to može izazvati veću krizu. Njih se treba ipak nekako vratiti u društvo.
Ponekad se može pomisliti da su svi neodgovorni. No to nije tako. Puzz (koji ponekad i ovdje komentira ;)) je objavio totalno trezven i super post o valutnoj klauzoli. Svaka čast.

DISCLAIMER: nemojte misliti da likujem nad tuđim sudbinama. Uopće mi nije drago, nego se čudim čuđenju oko situacije. Da bi mi bilo drago tada bi likovao nad mogućom jačom krizom koja može nastupiti ako jedan veliki dio populacije bude izašao iz potrošnje. Više bi volio vidjeti da se takvi više potrude u popravljanju vlastite situacije, više proizvodnje, da mi ostali ne popušimo ni krivi ni dužni (ili su možda Sex Pistols imali pravo? No One Is Innocent?)

1 komentar:

  1. kak je bilo ove godine na Outlooku obzirom da je fest narastao za 3 do 4 x. hoće li biti neki rivju?

    OdgovoriIzbriši

Pratitelji

Arhiva bloga