petak, 19. ožujka 2010.

Tko me nagovorio

Nisu novine i debilni dokumentarci koji stvaraju paniku nego farmaceutska industrija. Ni više ni manje. Čak ni multi-level marketing prijevare kao herbalife.

Broj komentara: 9:

  1. Svi navedeni stvaraju paniku. Panični ljudi su bolji potrošači.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jao, jao, kako mi se sada digao krvni tlak, vidiš kako su zapravo farmakološki aktivni ovakvi novinarski ispljuvci.

    OdgovoriIzbriši
  3. Otkud to da su panični ljudi bolji potrošači? Ima nekih dokaza za tu tvrdnju? I sve da je istina, koliki je postotak takvih?
    Uz to, članak je totalna debilana kao iz nekog fanzina a ne za novine.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tko je uzrokovao paniku oko H1N1? Bioenergetičari, homeopati, travari, indigo-djeca? Je li to rezultiralo neracionalnom potražnjom za lijekovima i cjepivom? Ima li dokaza za odgovore na ova pitanja?

    OdgovoriIzbriši
  5. Da, upravo su oni inicirali. Zajedno s medijima i ostalim scaremongersima. Si se cijepio? Kolika je bila potražnja za lijekovima? Poznaješ nekoga tko je panično tražio cjepivo? Tko je to neracionalno tražio cjepivo?
    Države jesu kupovale cjepivo, kao što rade i svake godine. To što ga je malo ljudi uzelo je druga priča. Normalno da bi bilo bolje da građani sami nabavljaju cjepivo, da manje plaćamo poreze.

    OdgovoriIzbriši
  6. "Panični ljudi su bolji potrošači."

    Mene isto zanima otkud ova tvrdnja. Koliko ja znam - najbolji potrošači su državljani stabilnih država u kojima je gospodarski rast više-manje konstantan, ljudi ne gube poslove i svi otprilike znaju što ih očekuje. U trenucima kriza ljudi manje troše osim na namirnice i stvari koje im hitno trebaju. Ali općenito - za vrijeme kriza ljudi su slabi potrošači.

    OdgovoriIzbriši
  7. Na kraju krajeva - ova trenutna kriza - je li prouzročila masovni potrošački delirij?

    Nije, ljudi troše nešto manje nego prije krize.

    OdgovoriIzbriši
  8. ja bolje trošim jedino kad sam u panici da će mi se zatvorit dućan dakle u panici sam bolji potrošač jel se to važi?

    OdgovoriIzbriši
  9. Upravo to. Htio sam napisati jedan post o potrošačkom društvu, odnosno o besmislu koncepta potrošačkog društva i o raznim pričama o navlačenju. Baš to, kako sada nitko iz tih "potrošačkih društava" nema cold turkey od smanjene potrošnje? Kako bi uopće dolazilo do deflacije? kad nemaju ljudi manje troše, kad imaju troše više. kad imaju daju se nagovoriti jer se žele dati nagovoriti, kad nemaju nema vraga koji će ih natjerati na potrošnju...

    OdgovoriIzbriši

Pratitelji

Arhiva bloga