ponedjeljak, 25. listopada 2010.

Biennale 2010

Bio sam u petak na biennalu kako sam najavio. Slike koje sam napravio možete pogledati ovdje. Uglavnom, nisam previše zadovoljan. Mislio sam da neću uspjeti sve pogledati u jedan dan, a na kraju sam pogledao više manje sve. Ne detaljno, naravno. Zatim, tema je opet neka javna mjesta, mjesta susreta, i opet se ljevičari bez veze. Najsmješnije mi je da ekiparci s dizajniranim naočalama, od poor chic imidža do "tutto firmato" imidža, preko (kod muških) metro-homo-somethinginbetween imidža, do feminist-radical imidža, a usput zaposleni u zajebanim arhitektonskim studijima gdje imaju zajebane plaće, seru o "market economy", ovo ono... Nemam ništa protiv, jednostavno mi ne izgleda vjerodostojno. Kao da stražari iz Auschwitza kažu da su protiv holokausta, ali se treba od nečega živit.
Osobno bi mi bilo draže da je više arhitekture, ali onda nema što slikati (kao, npr., na brazilskom paviljonu), i ne bi privuklo arty farty ekipu koja će platiti (kao i ja - licemjer ;)) 20 eura upad (najskuplji do sada). Čak i američki paviljon je totalno eko spika.
Uglavnom, meni tamo bude OK jer mogu srat po ekipi, jer vidim malo svjetskih tokova - da ne pomislim da je ovaj čemer u Puli opće stanje planeta, te za pokupiti, kako bi Bourdieu rekao, malo kulturnog kapitala. Na kraju je bilo super što se dogodila i spontana super feštica do jutra iako sam trebao ići nazad navečer.
BTW, po meni se nije trebao dogoditi onaj debakl s onom krempitom na splavu za hrvatski paviljon. U temu bi se totalno uklapala spika s Muzilom (javna mjesta i bla bla bla), a za konkretnije škola na Velom Vrhu jer ima i dio s javnim prostorima... Pričam o Puli jer znam što se događa. Npr., Varšavska ne bi prošla jer se ne gradi...

2 komentara:

  1. rekla mi frendica da klinci ne mogu na školsko igralište škole veli vrh kada škola ne radi. oni naravno preskaču ogradu ali šta ne bi bilo logičnije da je igralište otvoreno i da se klinci iz kvarta tamo igraju slobodno preko vikenda i kada su praznici. toliko o javnom.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne znam koliko je to istinito, ali i javni parkovi u normalnim zemljama s enavečer zatvaraju. Samo zamisli koliko bi koštalo održavanje da je javno u smislu na milost i nemilost svima - ne bi bilo isplativo. Kao i Rojc što je bio, kad wc-i nisu radili i kad je bilo puno više junkoza.
    U svakom slučaju, škola je javna. I na finskom paviljonu tema su bile škole.

    OdgovoriIzbriši

Pratitelji

Arhiva bloga