Moje je mišljenje da društvene znanosti sve su dalje od akademije. Naime, bolji rezultati istraživanja, a i na kraju primjenjiviji, se dobivaju u različitim ICT firmama koje se zapravo bave marketingom kao što su Google i Facebook. Tako analiza društvenih mreža tamo dolazi do konkretnih rezultata jer imaju ogromnu količinu podataka na raspolaganje za istraživanje. Mislim da je to tako jer je akademija još u onom glibu zvanom postmoderna, ili u nekim "kultruralnim" vodama. Po tim raznim studijima (osim psihologije) ta je kulturalna spika rasturila sve, čak je uspjela nagovoriti ljude da spoznaja kao takva ne postoji, ili skoro. Na sreću tehničkih i prirodnih znanosti oni nisu morali trpiti to sranje.
Sad se svi čudimo kako Fejs zna koji bi ljudi nama mogli biti prijatelji, kako izlaze određene reklame sa strane, kako na različitim kompovima izlaze različiti rezultati na Googleu, itd... E da, i kako na Youpornu ljudi dobivaju različite rezultate. (super funkcionira i cold reading - nedavno su ljudi mislili da zapravo pričam o nadnaravnim silama...)
No takvo stanje može ugasiti zanimljiva područja istraživanja koji nemaju neku neposrednu primjenu u privredi. To može biti problem, ali fund-raising vezan za to može dobro raditi. Da se ipak malo ubaci poduzetništvo u akademiju. Inače će nestati društvene znanosti.
Nema komentara:
Objavi komentar