srijeda, 27. listopada 2010.

Nisam zlopamtilo...

...ali... Prije nekih 6-7-8 godina, ne sjećam se točno (ali bi mogao provjeriti) jedan novinar Glasa Istre mi se zamjerio zbog toga što jednom nisam mu dao neke informacije ili tako nešto (ulovio me dok sam se spremao ići na put), a kasnije (mislim godinu-dvije kasnije) mi je priznao da je radio na tome da sjebe informacije o radu Monteparadisa. Tih nekoliko godina (2004-2006.) su bile i prilično mračne ne samo zbog "medijske blokade" koja nije bila ni toliko važna, ali nije ni pomagala. Nisam mogao vjerovati što taština (ako ne i zloba) može natjerati čovjeka... Valjda sam previše naivan, ili nemam pojma...
Uglavnom, danas je takvo ponašanje dovelo do propasti novina. Nisu kriva mešetarenja s nekretninama za manju prodaju, a ni portali nisu mogli toliko utjecati (s nekih 18k spalo na 6k primjeraka). Sadašnji vlasnik im kaže da štrajk nema smisla, a oni nemaju neku konkretnu spiku. Ja osobno, ma koliko se trudio, ne mogu osjetiti neku solidarnost s njima kao što to mogu ekiparci iz Zelene Istre. Ne likujem nad njihovom sudbom kletom, ali jednostavno mi sve to skupa izgleda licemjerno nakon godina lošeg rada, privatnog isfuravanja, itd... o čemu sam više puta pisao zadnjih na ovom (i starom) blogu.
Uvijek sam ja taj koji oprašta, prelazi preko sranja, čak mi bude žao nekad ljudi... A tko na kraju misli na mene? Mislim da situacija iz 2004.-2006. me je izbcila iz tog tzv. civilnog sektora koji mi se sad pomalo i gadi... (ma koliko se trudio da mi ne bude tako - ipak je to najliberalnija spika u .hr ;)). Dakle, sad kad gledam unazad, taština i licemjerje nekih od njih mi je promijenila život... Zato, tko ih jebe! Ili možda malo pretjerujem.

Broj komentara: 5:

  1. to uopće nije zlopamćenje! svi oni skupa sa direktorima su se doveli tu gdje jesu, tako da sada nemaju zbog čega niti štrajkati. to je privatna firma i piše po nalogu poslodavaca ili cenzora, a boli ih kurac za onaj "informativni" ili javni dio, više im nitko niti ne vjeruje, dakle - plaćeni bilten. a kao bilten može opstati jedino dok ih netko financira. sada kada je crkla krava, neka se snađu, kao što se snalazimo i mi ostali, bez donacija javnih tvrtki!

    OdgovoriIzbriši
  2. Glas Iste mi je , kao nekom koji dolazi često u Istru ali tu ne živi ok, ali mi više liči na pankerski fanzin nego novinu u 2010 godini. navodno zaposleni ne žele postati režimska novina. režimske novine ne funkcioniraju više. novine su posao, bilo da se radilo o kvalitetnoj informaciji ili žutom tisku. jutarnji tu stalno ekvilibrira između informativnog i entertainment dnevnika.
    GI je fnzin koji izgleda kao neke novine iz 75, takav je prelom i dosta tekstova, sve krivo,
    čuo sam da se žale na cenzuru: pa tko može dobrog novinara cenzurirati. a teško da u tako maloj sredini gdje se svi međusobno poznaju mogu izbjeći autocenzuru.

    OdgovoriIzbriši
  3. Na ipressu je izletio ovaj zanimljiv komentar:

    Neobično je kako nedostatak novca otvara oči i nove perspektive, pa ljudi odjednom vide puno toga što prije nisu. Primjerice nije tajna da je bivši glavni urednika istih novina postavljen direktno od strane onih protiv čijeg se utjecaja novinari sada bune, ali dok su plaće bile pristojne to, a ni tadašnja uređivačka politika nikome nije previše smetala. Zanimljivo je kako savjesni sindikalci dok je plaća bila pristojna nikad nisu podigli glas i zauzeli se primjerice za honorarce koji su njihov posao godinama radili na crno, a nisu se baš pretjerano bunili ni kad tim istim dugogodišnjim honorarcima nedavno ugovori jednostavno nisu produženi, pa su prvi završili na cesti. Osim toga što to znači sloboda novinarskog izražavanja? Novinarsko reketarenje ili korištenje novina za osobno obračunavanje kako su to činili neki. Zar nema jedan od kolovođa uostalom pravomoćnu presudu za klevetu vlasnika protiv kojeg se buni? Je li to sloboda izražavanja? Svatko ima pravo pokušati se izboriti za ono što smatra da mu pripada, pa tako i radnici Glasa imaju pravo štrajkati za svoje plaće. Stvarati od toga grotesku i uzimati si u njoj ulogu nekakvih mučenika malo je suvišno.

    OdgovoriIzbriši

Pratitelji

Arhiva bloga